dinsdag 21 januari 2014

A very happy late new year!



Hallo allemaal!! Bijna een maand te laat, maar alsnog een heel gelukkig 2014!! Het is echt een hele lange tijd sinds mijn laatste blogpost en ik vond het wel weer eens tijd worden. Mijn blog heb ik de laatste tijd een beetje verwaarloosd, maar daar wil ik verandering in brengen! Dat is ook net waar ik over wilde gaan schrijven. 2014. Een nieuw jaar, nieuwe gebeurtenissen, nieuwe mensen, ik heb er zin in! Ik kijk terug op een geweldig jaar en ik weet honderd procent zeker dat dit jaar net zo gaat worden!

Het nieuwe jaar is nu echt begonnen. Het aanbreken van een nieuw jaar is altijd zo spannend! Het nadenken over welke slechte gewoontes je dit jaar écht, écht, écht wil gaan verbreken, wat je allemaal wil gaan ondernemen, maar vooral het gevoel van een nieuw begin. Een soort frisse start waarin je alles anders kan gaan doen. Een nieuwe kans om dingen aan jezelf te verbeteren. Vooral het voornemen om dit jaar nog beter te maken van vorig jaar, staat bij mij hoog op mijn lijstje. Ook al lukt het me meestal niet om mijn voornemens na te komen, heb ik voor dit jaar opnieuw weer hoop :) Het leek me wel leuk om met jullie mijn voornemens voor 2014 te delen. 


1. Meer sporten
Ik ben al sinds een paar maanden meer aan het sporten, en dan vooral aan het hardlopen en ik ben erachter gekomen dat ik het eigenlijk heel leuk vind! Ik nam er eerst gewoon nooit de tijd voor. Ik ren nu 1x per week samen met een vriendin en probeer dan nog 1x zelf te gaan. Vaak gaan we naar het bos of tussen de velden. Ook al woon ik in de stad, er is gelukkig nog steeds heel veel natuur dichtbij. Het geeft gewoon zo een vrij gevoel om te rennen! Ik vind het echt heerlijk om te doen en hopelijk houd ik het vol. Het helpt in ieder geval al heel erg om het met iemand samen te doen, zo houden we elkaar echt gemotiveerd.

2. Mijn kamer decoreren
Het ultieme project van 2014 wordt mijn kamer eindelijk eens maken zoals ik het wil. De grote opruim is klaar en nu is tijd om aan het leuke werk te beginnen, namelijk het inrichten en opleuken van mijn kamer. Er moet nog veel aan gebeuren om mijn kamer zo te krijgen als ik het wil, maar ik heb er zin in! Ik heb al heel veel ideeën voor mijn kamer en kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan.

3. Meer lezen
Lezen is iets waar ik altijd al van heb gehouden en wat ik vroeger ook veel deed. Sinds een paar jaar doe ik het, buiten vakanties, nog maar heel weinig. Als ik dan weer eens lees, word ik er weer aan herrinnerd hoe leuk ik het vind. Dit jaar wil ik proberen elke maand een boek te lezen. Dit is niet heel veel, maar ik probeer mezelf een beetje een haalbaar doel te stellen, meer mag natuurlijk altijd.. (: 

4. Meer overdressen
Ik ben eigenlijk best tevreden met hoe ik mezelf kleed, maar er was een tijd dat ik echt alles durfde te dragen. Ik weet niet sinds wanneer, maar ik heb het idee dat ik mezelf langzamerhand steeds meer beperkingen heb opgelegd qua kleding. Ik word een beetje moe van het steeds maar een beetje dezelfde, brave stijl. Ik heb zin om dit jaar me precies te kleding waar ik zin in heb! Ik wil dragen wat ik leuk vind, ongeacht wat anderen ervan vinden. Ik wil vooral wat meer rokjes en jurkjes gaan dragen. Ik heb zin om veel nieuwe dingen te dragen!


5. Een fotografie cursus doen
Eigenlijk ben ik er door instagram achter gekomen hoe leuk ik het vind om foto's te maken. Het is echt een hobby van mij geworden. Het heeft voor een groot deel ook wel te maken met mijn instagram verslaving... gehehe.. Ik ben bijna elke dag wel bezig met nadenken over hoe ik een mooie foto kan maken. Ik heb het idee dat ik steeds meer in foto's begin te denken en ik zou heel graag mijn fotografieskills verbeteren.

6. Beter mijn blog bijhouden
Bloggen vind ik echt super om te doen, maar ik merk wel dat ik het veel beter moet plannen, want anders komt er gewoon niks van. Door alle drukte met school en daarbuiten schiet het er vaak bij in. Ik wil proberen om elke 2 weken een nieuwe post te plaatsen dit jaar. 


Dit waren mijn voornemens voor 2014! Ik heb geprobeerd om haalbare doelen voor mezelf te stellen en ik heb echt de motivatie om aan ze allemaal te gaan werken dit jaar! Hopelijk kunnen jullie mij vergeven dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar zoals jullie zien wil ik dit echt aan veranderen. 
Nog een klein leuk iets: over twee dagen ga ik skiën met school!!! Daar komt misschien ook nog wel een blogpost over..