maandag 14 oktober 2013

OOTD tussen de bladeren

Met mijn lieve zussie ging ik op pad om wat foto's te maken van onze outifts. Het was IJS EN IJSKOUDD!! We hadden onze jas steeds uit voor de foto's dus dat hielp ook niet echt. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want onze vingers waren zo gevoelloos geworden dat we het knopje van het fototoestel niet meer konden indrukken haha. MAAR HET WAS HET WAARD! Naar ons idee zijn de foto's heel goed gelukt, maar daar mag je straks zelf over oordelen... Wij hadden in geval veel lol in het maken ervan (: 
Nonchalant rondlopen en doen alsof je natuur fotografeert als er mensen langs komen.. dat soort dingen.
   


        



Hipstah much?!
 







Yepp deze selfie mocht niet ontbreken.. My god wat lijken onze ogen op elkaar!

Het was een goed begin van de vakantie!
Heerlijk, even een weekje geeeeen school. Helaas moet ik toch nog best veel doen voor school deze vakantie en de proefwerkweek zit er ook weer aan te komen.. Maar eerst een week genieten en allemaal leuke dingen doen! Volgens mij is het zuiden van Nederland een week eerder dan noord en midden? Ik weet het niet zeker, maar iedereen alvast een hele fijne vakantie! 

Sweater Weather!





Dag shortjes, sunnies, koele fruitshakes en zonnen op het strand, gevolgd door een frisse duikin de zee. Mijn pijn in mijn hart zeg ik de zomer gedag (oh, dramaqueenalert...). De zomer is verreweg mijn lieverlingsseizoen, maar toch, naast het super jammer vinden dat de zomer nu dan toch echt, echt, echt voorbij is, voel ik ook opwinding. Weer een nieuwe collectie kleren waarmee ik weer lekker kan gaan combineren met veel laagjes. Ik kan eindelijk mijn sjaals, jasjes, truien en geliefde boots weer gaan dragen! Ook al heb ik een hekel aan die lange donkere dagen, de fashion voor de hefst en winter maakt dat alweer bijna goed. En eigenlijk heeft dat vroeg donker worden ook wel wat. Denk aan knusse filmavondjes met een warme kop chocomelk met extra veel slagroom mjumm.. Voor deze post leek het me leuk om mijn lievelingsitems die ik heb gespot te laten zien.



Deze outfit was liefde op het eerste gezicht. Die kleuren, die sweater, die sjaal.....
Naar look-a-likes van deze kledingstukken ga ik zeker op jacht! Ik ben sowieso weg van legergroen voor de hefst en winter maar deze groene kleur is net zo mooi. En die kleur van die sjaal ....ohhh...

 
Van nude kleuren ben ik ook een groot fan. Deze truien zijn natuurlijk altijd welkom..
 
 

Ongeveer de helft van al mijn outfits in de herfst/winter bestaan uit een trui met een blousje eronder en toch word ik het nooit moe. Ik vind het er gewoon zo leuk uitzien en het zit zo lekker!
 
Hier zijn nog een paar leuke outfits van lookbook.

 




 

 Ik hoop dat deze outfits je weer een beetje zin hebben gegeven in de herfst en winter, mij in ieder geval wel! Ik heb weer een beetje inspiratie opgedaan en ik heb weer heel veel zin om nieuwe combinaties te gaan vormen en natuurlijk weer eens lekker te shoppen! (De laatste keer was, uhm, twee dagen geleden ofzo?)
 
byebyeeee xxx

vrijdag 28 juni 2013

Juni shoplog

De afgelopen tijd heb ik echt allemaal leuke aankopen gedaan. Voor het grootste deel zijn het zomerkleren en alhoewel het hier nog niet echt warm is, zijn ze perfect voor op vakantie. Ik ga dit jaar naar..... THAILAND. Ik heb er echt zo veel zin in en het betekende ook aankopen doen natuurlijk (: Voordat ik begin moet ik er even bij vertellen dat ik deze dingen allemaal in mei en juni heb gekocht en dat dit abnormaal veel is voor mijn doen, dus niet schrikken door de hoeveelheid.

Laatst bedachten ik en een paar vriendinnen dat we in tijden niet meer naar de Primark zijn geweest en dus organiseerden we een dagje Luik. We namen de trein en renden ongeveer de weg vanaf het station haha. Het was heel gezellig en ik heb misschien ieeeets te veel uitgegeven maar anywaysss.. Ik wilde jullie even laten zien wat ik allemaal heb gekocht.
 

 

Als eerste gingen we natuurlijk naar de Primark. Ik vind de Primark eigenlijk helemaal niet zo'n leuke winkel om te shoppen omdat het zo'n gestress is. Het is er altijd verschrikkelijk druk en als je iets leuks ziet moet je erop af rennen zo snel als je kan, want binnen no time heeft iemand anders het al weggegrist. Ook is het nogal lastig om kleine maten zoals 34/36 te vinden, wat nou net mijn maat is. Omdat we nu best wel vroeg waren waren, viel dit allemaal heel erg mee. Vroeg op de dag shoppen bij de Primark is echt een aanrader!



Spijkerbroek €15
Portommonnee €6
Riem €1,50
Bandeau €3,50
Ballerina's €8
Tas €14
Na de Primark moesten we natuurlijk ook nog even naar de New Look. De New Look is echt een van mijn favoriete winkels. Obviously omdat ze leuke kleren hebben, maar ook door hun geweldige sales. Bij de meeste winkels is het nogal lastig om leuke, en dan ook nog passende kleren te vinden in de sale. Bij de New Look is dit totaaaaaal niet het geval. Helaas had ik bijna al mijn geld al uitgegeven bij de Primark dus heb ik het bescheiden gehouden.
top €15

 Laatst was ik ook even bij de Zara en toen vond ik dit shortje. Ik was al heel lang op zoek naar zo'n soort wijd shortje met een leuke print. Hij was ook nog in de sale. Beter kan niet.
Short €20

En dan last but not least had ik dit jurkje nog bij de hollister gekocht. Ik had hem al eerder gezien, maar ik vond hem toen wat te duur (hij was 65 euro :O ). Hij was nu afgeprijst en er was er nog één in mijn maat. Dus wat doe je dan.... kopen duh.

€40
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen en ik wil iedereen een hele fijne vakantie wensen!
xxxxx


zondag 23 juni 2013

Pinkpop!



Heei there! Eeeeindelijk is de proefwerkweer voorbij! Hoe lang ik hier wel niet op heb gewacht....
Ik heb echt een geweldige week achter de rug! Sinds dinsdag heb ik een soort van vakantie (ik hoef alleen nog maar te lasergamen met school, boeken in te leveren en rapport op te halen (: ) en ik heb echt allemaal leuke dingen gedaan. Één daarvan was naar Pinkpop gaan!


vrijdag 17 mei 2013

And that´s who I am - tag

Eerste post! yaaaay haha.. Ik zal me eerst eens even voorstellen met de basics.

Me: Sophie
Birthday: 29-08-1998
Woonplaats: Maastricht
School: Porta Mosana College
Hobby's: viool spelen, zingen (wel gewoon voor mezelf), tekenen, shoppen en met vrienden of familie wat leuks doen
Verslaafd aan: series kijkennn (Pretty Little Liars, Nikita,  Gossip Girl...) en lekker eten.

Het leek me leuk om de 'and that's who I am'- tag te doen, zodat jullie me nog wat beter kunnen leren kennen. Er zitten nogal wat random dingen tussen en ik wilde het een beetje positief houden (er waren nogal veel depri plaatjes) Enjoy!





























Hope you liked it!