vrijdag 28 juni 2013

Juni shoplog

De afgelopen tijd heb ik echt allemaal leuke aankopen gedaan. Voor het grootste deel zijn het zomerkleren en alhoewel het hier nog niet echt warm is, zijn ze perfect voor op vakantie. Ik ga dit jaar naar..... THAILAND. Ik heb er echt zo veel zin in en het betekende ook aankopen doen natuurlijk (: Voordat ik begin moet ik er even bij vertellen dat ik deze dingen allemaal in mei en juni heb gekocht en dat dit abnormaal veel is voor mijn doen, dus niet schrikken door de hoeveelheid.

Laatst bedachten ik en een paar vriendinnen dat we in tijden niet meer naar de Primark zijn geweest en dus organiseerden we een dagje Luik. We namen de trein en renden ongeveer de weg vanaf het station haha. Het was heel gezellig en ik heb misschien ieeeets te veel uitgegeven maar anywaysss.. Ik wilde jullie even laten zien wat ik allemaal heb gekocht.
 

 

Als eerste gingen we natuurlijk naar de Primark. Ik vind de Primark eigenlijk helemaal niet zo'n leuke winkel om te shoppen omdat het zo'n gestress is. Het is er altijd verschrikkelijk druk en als je iets leuks ziet moet je erop af rennen zo snel als je kan, want binnen no time heeft iemand anders het al weggegrist. Ook is het nogal lastig om kleine maten zoals 34/36 te vinden, wat nou net mijn maat is. Omdat we nu best wel vroeg waren waren, viel dit allemaal heel erg mee. Vroeg op de dag shoppen bij de Primark is echt een aanrader!



Spijkerbroek €15
Portommonnee €6
Riem €1,50
Bandeau €3,50
Ballerina's €8
Tas €14
Na de Primark moesten we natuurlijk ook nog even naar de New Look. De New Look is echt een van mijn favoriete winkels. Obviously omdat ze leuke kleren hebben, maar ook door hun geweldige sales. Bij de meeste winkels is het nogal lastig om leuke, en dan ook nog passende kleren te vinden in de sale. Bij de New Look is dit totaaaaaal niet het geval. Helaas had ik bijna al mijn geld al uitgegeven bij de Primark dus heb ik het bescheiden gehouden.
top €15

 Laatst was ik ook even bij de Zara en toen vond ik dit shortje. Ik was al heel lang op zoek naar zo'n soort wijd shortje met een leuke print. Hij was ook nog in de sale. Beter kan niet.
Short €20

En dan last but not least had ik dit jurkje nog bij de hollister gekocht. Ik had hem al eerder gezien, maar ik vond hem toen wat te duur (hij was 65 euro :O ). Hij was nu afgeprijst en er was er nog één in mijn maat. Dus wat doe je dan.... kopen duh.

€40
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen en ik wil iedereen een hele fijne vakantie wensen!
xxxxx


zondag 23 juni 2013

Pinkpop!



Heei there! Eeeeindelijk is de proefwerkweer voorbij! Hoe lang ik hier wel niet op heb gewacht....
Ik heb echt een geweldige week achter de rug! Sinds dinsdag heb ik een soort van vakantie (ik hoef alleen nog maar te lasergamen met school, boeken in te leveren en rapport op te halen (: ) en ik heb echt allemaal leuke dingen gedaan. Één daarvan was naar Pinkpop gaan!