maandag 14 oktober 2013

OOTD tussen de bladeren

Met mijn lieve zussie ging ik op pad om wat foto's te maken van onze outifts. Het was IJS EN IJSKOUDD!! We hadden onze jas steeds uit voor de foto's dus dat hielp ook niet echt. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want onze vingers waren zo gevoelloos geworden dat we het knopje van het fototoestel niet meer konden indrukken haha. MAAR HET WAS HET WAARD! Naar ons idee zijn de foto's heel goed gelukt, maar daar mag je straks zelf over oordelen... Wij hadden in geval veel lol in het maken ervan (: 
Nonchalant rondlopen en doen alsof je natuur fotografeert als er mensen langs komen.. dat soort dingen.
   


        



Hipstah much?!
 







Yepp deze selfie mocht niet ontbreken.. My god wat lijken onze ogen op elkaar!

Het was een goed begin van de vakantie!
Heerlijk, even een weekje geeeeen school. Helaas moet ik toch nog best veel doen voor school deze vakantie en de proefwerkweek zit er ook weer aan te komen.. Maar eerst een week genieten en allemaal leuke dingen doen! Volgens mij is het zuiden van Nederland een week eerder dan noord en midden? Ik weet het niet zeker, maar iedereen alvast een hele fijne vakantie! 

Sweater Weather!





Dag shortjes, sunnies, koele fruitshakes en zonnen op het strand, gevolgd door een frisse duikin de zee. Mijn pijn in mijn hart zeg ik de zomer gedag (oh, dramaqueenalert...). De zomer is verreweg mijn lieverlingsseizoen, maar toch, naast het super jammer vinden dat de zomer nu dan toch echt, echt, echt voorbij is, voel ik ook opwinding. Weer een nieuwe collectie kleren waarmee ik weer lekker kan gaan combineren met veel laagjes. Ik kan eindelijk mijn sjaals, jasjes, truien en geliefde boots weer gaan dragen! Ook al heb ik een hekel aan die lange donkere dagen, de fashion voor de hefst en winter maakt dat alweer bijna goed. En eigenlijk heeft dat vroeg donker worden ook wel wat. Denk aan knusse filmavondjes met een warme kop chocomelk met extra veel slagroom mjumm.. Voor deze post leek het me leuk om mijn lievelingsitems die ik heb gespot te laten zien.



Deze outfit was liefde op het eerste gezicht. Die kleuren, die sweater, die sjaal.....
Naar look-a-likes van deze kledingstukken ga ik zeker op jacht! Ik ben sowieso weg van legergroen voor de hefst en winter maar deze groene kleur is net zo mooi. En die kleur van die sjaal ....ohhh...

 
Van nude kleuren ben ik ook een groot fan. Deze truien zijn natuurlijk altijd welkom..
 
 

Ongeveer de helft van al mijn outfits in de herfst/winter bestaan uit een trui met een blousje eronder en toch word ik het nooit moe. Ik vind het er gewoon zo leuk uitzien en het zit zo lekker!
 
Hier zijn nog een paar leuke outfits van lookbook.

 




 

 Ik hoop dat deze outfits je weer een beetje zin hebben gegeven in de herfst en winter, mij in ieder geval wel! Ik heb weer een beetje inspiratie opgedaan en ik heb weer heel veel zin om nieuwe combinaties te gaan vormen en natuurlijk weer eens lekker te shoppen! (De laatste keer was, uhm, twee dagen geleden ofzo?)
 
byebyeeee xxx