zondag 23 juni 2013

Pinkpop!



Heei there! Eeeeindelijk is de proefwerkweer voorbij! Hoe lang ik hier wel niet op heb gewacht....
Ik heb echt een geweldige week achter de rug! Sinds dinsdag heb ik een soort van vakantie (ik hoef alleen nog maar te lasergamen met school, boeken in te leveren en rapport op te halen (: ) en ik heb echt allemaal leuke dingen gedaan. Één daarvan was naar Pinkpop gaan!





Vorige week zaterdag was het eindelijk zover. Ik ging met mijn ouders en mijn lieve vriendinnetje Leonie naar Pinkpop. Ik had er weken naar uitgekeken en het was echt super! We hebben onder andere Passenger, Kings of Leon, Ellie Goulding en Fun. gezien.


Passenger was voor mij toch wel het hoogtepunt. Het was zooo stil toen hij begon te zingen en hij
was zo schattig <3 De sfeer was echt heel speciaal en Leonie en ik stonden echt bijna vooraan.


 Ellie Goulding

Kings of Leon






Ik heb echt een super dagje gehad!

xxxxxx



2 opmerkingen: