Met mijn lieve zussie ging ik op pad om wat foto's te maken van onze outifts. Het was IJS EN IJSKOUDD!! We hadden onze jas steeds uit voor de foto's dus dat hielp ook niet echt. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want onze vingers waren zo gevoelloos geworden dat we het knopje van het fototoestel niet meer konden indrukken haha. MAAR HET WAS HET WAARD! Naar ons idee zijn de foto's heel goed gelukt, maar daar mag je straks zelf over oordelen... Wij hadden in geval veel lol in het maken ervan (:
Nonchalant rondlopen en doen alsof je natuur fotografeert als er mensen langs komen.. dat soort dingen.
| Yepp deze selfie mocht niet ontbreken.. My god wat lijken onze ogen op elkaar! |
Het was een goed begin van de vakantie!
Heerlijk, even een weekje geeeeen school. Helaas moet ik toch nog best veel doen voor school deze vakantie en de proefwerkweek zit er ook weer aan te komen.. Maar eerst een week genieten en allemaal leuke dingen doen! Volgens mij is het zuiden van Nederland een week eerder dan noord en midden? Ik weet het niet zeker, maar iedereen alvast een hele fijne vakantie!
aww supermooie foto's!! echt een leuke post (: xxx
BeantwoordenVerwijderenGave outfits en wat hebben jullie mooi haar!!! X Anne
BeantwoordenVerwijderenMooie post en leuke outfit! :)
BeantwoordenVerwijderenZou je mijn blog willen volgen?
beautyenzo-hm.blogspot.nl
Als je ook een volgknop op je blog maakt, kan ik je volgen! :)
Hoe maak ik eigenlijk een volgenknop haha? :$ Ben nog niet zo handig met blogger...
VerwijderenLeuke foto's! Jullie lijken op elkaar (:
BeantwoordenVerwijderenMooie outfits!
aww dankjewel voor de lieve reacties!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie foto's! Leuke outfits en jullie lijken echt op elkaar! ;)
BeantwoordenVerwijderenxo Liesbeth
http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/